Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

För idioter av idioter!!

Jag hittade en sida inne hos Anders som heter ”För idioter av idioter” så  jag lade  till den under favoriter direkt 🙂

Kolla gärna in klippet på de som ska upp o laga ngt på en byggnad.   Stairway to heaven skriver dem o jag antar att de har ett bra risktillägg på det jobbet. Inte en chans att jag skulle göra det. Möjligen om Emelie eller Filip satt högst upp..

5 svar

  1. Var bara glad och le. Just be happy and smile!

    15 april, 2011 kl. 09:48

  2. Kikar sen när jag inte ligger grymt efter på att kommentera. ;
    Appropå kräm så vet man aldrig, den kostade som vanlig hudkräm på ullared och då spelar det ju ingen roll. Fungerar det så är det bra, fungerar det inte så har mitt ansikte fått fukt… 🙂

    14 april, 2011 kl. 04:15

  3. Men om du väntar så reklamen tar slut. DÅ får du se henne.
    Prova!
    Kram!

    14 april, 2011 kl. 01:18

  4. Det går inte att trycka in på det du har länkat till.
    Jag kan då inte 😦
    Kram på dig!

    14 april, 2011 kl. 12:37

Kommentera

