Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Congrats!!

Idag fyller min lilla knäppmaja 21. Visserligen inte förräns 22.40 men vem vet var man har minnet imorgon?! Lika bra att lägga ut det nu när jag inte är ansatt av Alzeimers..

Grattis gumman på 21-årsdagen

 

 

6 svar

  1. Jaså, du har ett av dina ljusa ögonblick nu! GRATTIS till 21-åringen! Kram till dig (hoppas du minns mig 😉 Kram

    16 april, 2011 kl. 06:07

    • veiken:Haha Som tur är så står ju adressen så jag kan ju låtsas att jag minns 🙂

      16 april, 2011 kl. 06:27

  2. Stort grattis till ”Knäppmajan” Ellis 🙂

    16 april, 2011 kl. 09:58

  3. Ett STORT grattis till henne!
    Kram!

    16 april, 2011 kl. 07:39

  4. Grattis till henne! Alltid bra att vara steget före…så man inte glömmer…hihihi…Kramiz

    16 april, 2011 kl. 05:54

  5. MEN VAD SÖÖÖÖT DU ÄR !!!!
    Som minns klockslaget!! :D:D:D:D

    Tack så jättemycket du underbara!! 😀

    Helt rörd av att du ens minns mitt klockslag! 😀 ❤

    16 april, 2011 kl. 12:16

Kommentera

