Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Otrohet som affärsidè!

Nu har Dominika Percinsky eller vad hon heter blivit ansvarig för en otrohetssajt! Hur lågt kan man sjunka?! Vissa gör tydligen vad som helst för pengar.  Somliga av er har läst delar av detta inlägg förut men för mig är det helt ofattbart hur man kan vara chef för en sån sajt än mindre att vara en av dem som återfinns på sajten!!
Att vara otrogen pga olika omständigheter det kan nog de flesta av oss förlåta EN gång men att helt kallblodigt planera det är en helt annan sak. Det finns nog bara en ursäkt som håller och det är när man är överens om att ha ett fritt förhållande.Och då behöver man ju inte ens ha en ursäkt för att göra det mer än lusta. Men hur många har ett fritt förhållande!? Är relationen så dålig så att man funderar på att vara otrogen då  får man ju PRATA med varandra o går det inte att lösa då får man väl skilja sig/göra slut!!  Låter det som jag ger upp för lättvindigt?! Ja det gör det nog men innan jag gjorde slag i saken hade jag stått i bostadskö i 4 år!! Och han fick chans efter chans under tiden att ändra sig. Han PRATADE om att ändra sig men det hände aldrig ngt, så jag gav upp. Det sägs ju att man bara kan förändra sig själv men det hade inte hjälpt ett dugg i min situation. Snarare så hade det blivit värre för barnen!

 Till hans försvar kan jag väl säga att otrohet aldrig var ett problem i vårat förhållande, däremot mkt annat som ni med lösenordet vet.

Har man inte den respekten för en annan människa att inte vara otrogen har man ju ingenting att bygga på so what´s the point…. Inte ens fast jag  bodde ihop med barnens pappa i nästan ett halvår innan jag fick tag på en lgh var jag med någon. Skulle aldrig falla mig in eftersom jag visste att han skulle bli så otroligt sårad. Näe behandla andra som du själv vill bli behandlad. Det är mitt motto o det gäller även tvärtom.

Skulle aldrig få för mig om att vara den andra kvinnan för jag skulle inte vilja bli utsatt för det själv när jag är tillsammans med ngn. Finns det ingen att vara otrogen med kan man ju inte vara just det. Och vad är det som får en del upptagna  att betrakta alla singlar som ett hot?! Om nu inte era respektive kan visa er den respekten att låta bli andra så vad får er då att tro att vi skulle vilja ha dem??Och till alla män o kvinnor som tycker att det är helt OK att vara otrogen pga jada jada jada försök inte övertyga de av oss som inte vill ställa upp på en otrohetsaffär att vi är fega små stackare. Vi som gått ur våra förhållanden har faktiskt gjort ett VAL som innebär att vi tycker att ni är totalt ryggradslösa som både vill äta upp kakan o ha den kvar!!

Vad tycker du om de här nya sajterna?

Läs artikeln här: http://www.aftonbladet.se/wendela/article12881944.ab

11 svar

  1. Jag förstår dom inte. Varför ha ett förhållande om man vill knulla runt liksom?

    19 april, 2011 kl. 07:58

  2. Otrohetssaiten skapar uppmärksamhet, vilket gör att många går in, vilket ger reklampengar, som Kissies blogg och all annan crap på nätet. Att Dominika Percinsky efter sin talanglösa karriär i Army of Lovers går in är knappast förvånande. En av dom medienollor som hela tiden skall ha uppmärksamhet till vilket pris som helst.
    Hon drev tidigare en salladsbar ihop med Fredrik Fererly, bara för att bevisa att man kunde det utan att ha avtal med facket. Den konkade så det enda dom bevisade var att dom inte kunde driva salladsbarer. Troligen är hon lika usel på otrohetssaiter.
    Vi får väl hoppas på det.

    19 april, 2011 kl. 06:38

  3. håller helt med dig i den frågan
    kram

    18 april, 2011 kl. 10:00

  4. Så förbannat vansinnigt dumt! Det slutar bara med att man gör någon illa! Borde vara straffbart med en sådan sajt! Kram

    18 april, 2011 kl. 06:07

  5. Jag tycker också det är helt sjukt när folk håller på och snackar om att otrohet inte är nån big deal osv. Det handlar ju om att kränka ett förtroende som en annan människa har för en. Anser man att SEX MED ANDRA inte är nån big deal, fine, då har man ett öppet förhållande med en likasinnad (det har jag själv haft en gång i tiden, även om jag nu lever i ett monogamt äktenskap…). Men att gå bakom ryggen på en partner som faktiskt ANSER att det är en big deal, det är kränkande mot partnern.

    18 april, 2011 kl. 12:05

  6. Det är ju inte bara Dominika som har den här typen av sajter. Jag tycker att det är ett sjukt sätt att tjäna pengar på, men en smart affärsidé, uppenbarligen. För kunder verkar det ju finnas… Nej, jag tycker att man antingen är tillsammans eller så är man det inte! Och är man inte tillsammans med nån kan man ju vara med hur många som helst. Om man vill.

    Kram!

    18 april, 2011 kl. 11:45

  7. Om dessa tycker jag inte, för jag tycker tanken är..sjuk..

    18 april, 2011 kl. 10:55

  8. Jag tycker att det är skrämmande, äckligt, hemskt… ja, allt sånt. Kan man inte ha ett förhållande utan att vara otrogen, ja då ska man inte ha ett förhållande. Men de måste väl ha nåt fel, att hela tiden söka spänning… eller nåt.
    Helt obegripligt i varje fall.

    18 april, 2011 kl. 10:29

  9. Jag håller helt och hållet med dej.

    Kram

    18 april, 2011 kl. 07:13

  10. Fenixmona

    Låter helt befängt med sådana sajter…Nej, jag gillar ditt motto att behandla andra som man själv vill bli behandlad…Kramiz

    18 april, 2011 kl. 05:05

  11. Kung Calle-Gustaf var hon i sänghalmen med!
    🙂

    17 april, 2011 kl. 09:43

Kommentera

