Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Glad Påsk!!

Hörde precis på radion att det gick en naken påskkärring på motorvägen iförd blommig hatt, rullator, kvast och en systembolagspåse i handen.

Vill du att jag ska hämta dig??

 

Glad Påsk till dig med Åsa o tack för att du föreslog mig till att göra en make o ta foton. Vad är det du insinuerar egentligen 🙂

9 svar

  1. Grattis:) Vill bara säga att det var inte jag som gick där 🙂

    20 april, 2011 kl. 02:44

  2. Oj en sån syn. På väg mot Blåkulla kan jag tro. Det är väl i morgon vi träffas där?
    Kram – och glad påsk.

    20 april, 2011 kl. 11:49

  3. hahaha – Glad Påsk

    19 april, 2011 kl. 10:24

  4. Svar på Kommentar:

    Jag Twittar min blogg internationellt,
    därför olika språk! 🙂
    Kan se om jag kanske kan skriva på Din dialekt med! 🙂

    19 april, 2011 kl. 09:45

  5. Inte alls, Jag är Lååååångsammmm!
    🙂

    19 april, 2011 kl. 09:33

  6. Grattis raring och glad påsk!

    Kram

    ps.vi ses väl på Blåkulla 😉

    19 april, 2011 kl. 09:05

    • Inna: Tack o självklart gör vi det

      19 april, 2011 kl. 09:17

  7. Märkligt att mina kommentarer nästan aldrig blir Godkända hos någon annan bloggare!
    😦

    19 april, 2011 kl. 08:30

    • Stevie: du är för snabb men det ligger väl i den manliga genen 🙂

      19 april, 2011 kl. 08:35

Kommentera

