Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Tack för alla gratulationer

både här, på facebook,via sms, telefonen o IRL. Och till er som glömde:

Det kommer att kosta 😉   Om inte i form av presenter till mig så iaf medicin mot glömska 😉

Sweet dreams

18 svar

  1. Ooops, nu ligger man illa till 😉
    Fast bättre sent än aldrig.. GRATTIS!!! 🙂

    21 april, 2011 kl. 08:57

  2. Nä, men vänta nu?! Har du fyllt år? det måste man annonsera högt och tydligt (helst i fetstil) åtminstone ett par veckor före utsatt datum!
    Men ett jäkla jättebamsegrattis!! 🙂

    20 april, 2011 kl. 08:57

    • Hillevi: Ska komma ihåg det till nästa år. Det kanske ger mer paket 🙂

      24 april, 2011 kl. 09:52

  3. Jo

    Jag är inte bara totalt sinnesförvirrad jag har syn fel också;)
    Nu ser jag ju att min kommentar inväntar granskning..haha
    Då var de ingenting=)

    20 april, 2011 kl. 08:20

  4. Jo

    Är jag helt sinnes förvirrad men skrev inte jag en kommentar tiigare idag me ett grattis? Hmmm och ett svar på din kommentar i min blogg…Hmmm kanske dator som muppade loss nu igen! Kanske var under ett annat inlägg!

    Nu är det inte lätt för mig 23 år och redan dement, har du mediciner mot de;)?

    Grattis i efterskott i alla fall hahah!

    20 april, 2011 kl. 08:18

  5. Oj, jag har nog inte råd, men Grattis i alla fall i efterskott! Kram

    20 april, 2011 kl. 07:59

  6. Nightmare

    GRATTIS….bättre sent än aldrig 😉

    20 april, 2011 kl. 12:29

    • Nightmare:ibland kan det ju t om vara bättre 🙂

      20 april, 2011 kl. 07:19

  7. Jo

    Grattis i efterskott=)

    SV: Ja, tyvärr verkar det bara vara du och jag som har engagemang. Men jag försöker så gott jag kan men tyvärr verkar det inte som att vi får de debatten vi ville.
    För mig är det i säg inte alls förvånande men jag hade hoppats på bättre respons faktiskt. Men hoppet är det sista som överger en och jag får väl fortsätta driva frågan på min nivå. För även om jag inter har barn som är på sne så kan det faktiskt bli mina framtida barn , desutom så har jag varit ett strul och suttit i den situationen som din dotter och många andra ungdomar, så jag vet hur dom upplever det. Därav att jag anser att detta är så viktigt.

    20 april, 2011 kl. 10:46

  8. Ajdå, bara det inte blir för dyrt… 😉

    Grattis i efterskott!

    20 april, 2011 kl. 06:41

    • Nett: Både du o krulli klarade er. Tänkte mer på vänner IRL som glömt.Det är iaf 3 st som glömt. Ska se vad jag kan utmäta för straff 🙂 Iofs är jag lika usel på att komma ihåg dem ibland så det går jämt upp 🙂

      20 april, 2011 kl. 06:56

      • Tur vi klarade oss 😉 *pustar* haha..
        Just nu sprider jag kärlek på nätet, inlägg uppe nu!

        20 april, 2011 kl. 01:21

  9. Bättre sent än aldrig! GRATTIS!! Kram på dig!

    20 april, 2011 kl. 04:47

  10. Tävling på min matblogg så kika gärna in där om du gillar kaffe =)

    19 april, 2011 kl. 11:13

  11. jag var ju inne på facebook jag 😀
    kramar

    19 april, 2011 kl. 10:25

  12. FÖRLÅT! Jag missade :/

    19 april, 2011 kl. 10:16

    • krulli: det blir medicin för dig 🙂 näevars

      19 april, 2011 kl. 10:19

  13. Jag är tydligen helt borta. Det var ju på Fejan jag grattade. Men en gång till skadar väl inte?

    Kram/Gilla

    19 april, 2011 kl. 10:05

Kommentera

