Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Learning by doing!!

Man ska ju inte hålla på o pilla på massor av saker man inte förstår sig på 😉  men det är lite av mig i ett nötskal. Learning by doing 🙂 Skulle testa ett nytt tema o chop chop så försvann inställningarna till den gamla. Får se när jag får tid till att ändra tillbaka så att det ser ut som vanligt på bloggen.

14 svar

  1. Brukar vara så. Lagen om all jävulskap du vet 😉

    27 april, 2011 kl. 08:52

  2. oj men guu va bra du är kan inte ett dugg om sånt överlämnar allt till dottern.

    25 april, 2011 kl. 08:54

  3. Ny tävling på min blogg så kika gärna in där om du gillar smycken =)

    25 april, 2011 kl. 07:41

  4. Haha ja det är ju vad som händer, man får testa många olika teman innan man hittarrätt. Bara att tuta och köra!

    25 april, 2011 kl. 06:33

    • krulli: Hur f.. fick du en så bra bild till min blogg sist?

      25 april, 2011 kl. 09:32

  5. JÖSSES, här känner man inte igen sig! Tips: Jag har en andra blogg som inte är publik utan privat. Jag använder den som en testblogg och gör allt där innan jag ger mig på den du kan läsa i! Passar mig precis! 🙂 Kram

    25 april, 2011 kl. 06:24

  6. Den är rätt tjusig tycker jag. Kramiz

    25 april, 2011 kl. 06:21

  7. det är av misstagen man lär sig, ha en fin kväll nu

    25 april, 2011 kl. 05:21

  8. Jasså, nu har fröken klåfinger varit framme igen 😉

    Kram

    25 april, 2011 kl. 05:18

  9. Vad tråkigt att höra att du har det jobbigt nu…Är det människor som du måste omge dig med då, som du umgås med ?
    Kan du inte välja andra…

    Hoppas du snart mår bättre och kan fortsätta på den lyckliga vägen 🙂

    Kramar Maria

    25 april, 2011 kl. 03:39

  10. Hoppsan! Det är därför jag inte pillar med designen på min blogg…
    🙂

    25 april, 2011 kl. 03:16

  11. Fast det ser ju ut som det brukar här 🙂

    25 april, 2011 kl. 01:28

  12. Jag vet inte om du lyckades pilla tillbaka, för i min webbläsare ser det ut som vanligt =)

    25 april, 2011 kl. 01:08

  13. Det är väl lite som saknas i sidopanelen, eller har jag fel för mig?

    Svar: Jag hoppas verkligen att du vill räkna mej som en av dina vänner. För min del så är det inte så många som man kan engagera sej i så ordentligt.

    Kram/Gilla ♥♥♥

    25 april, 2011 kl. 12:58

Kommentera

