Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Ombyte förnöjer!!

Eventuellt byter jag till den här. Behöver bara lite eminent hjälp först (läs krulli). Tycker nog att min ursprungsblogg såg bättre ut men what the heck har man börjat så har man..

2 svar

  1. På min blogg saknar jag att man inte kan svara på kommentarer som man kunde på metrobloggen. Kommer snart att ta bort metrobloggen helt. Ha en bra dag!

    26 april, 2011 kl. 09:04

  2. Jag hjälper gärna om jag kan. Maila mig på Facebook vad det är du vill ha gjort så ska jag kolla på det 🙂

    26 april, 2011 kl. 08:54

Kommentera

