Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Biologiska klockan väcker djuret i dig

Hett när fertiliteten går ner.

Kvinnor som väntar med att skaffa barn till efter 30 års ålder är mer äventyrliga i sängen, visar forskning av psykologer vid universitetet i Texas

Nu undrar jag om mina är adopterade 🙂 🙂 🙂

Läs artikeln här: http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article12387974.ab

4 svar

  1. Jag vill ha barn innan 25!
    Skall ba få kärleken o fria! 😀

    (I have alot to tell u!)

    2 maj, 2011 kl. 12:26

  2. Lite om mina äventyr HÄR. 😳

    30 april, 2011 kl. 12:29

  3. Behöver det ena utesluta det andra 😉

    26 april, 2011 kl. 10:56

  4. Oj, så fin bakgrund du har. Den ser lite spännande ut.

    Jag tror inte på Vendela. ;-D

    kram/Gilla ♥♥♥

    26 april, 2011 kl. 10:40

Kommentera

