Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Till krulli!!

Jag är helt hopplös på att beskära bilder som du vet. Vore dig evigt tacksam  om du hjälper mig.  Och om du talar om hur man gör så jag kan själv..Och så kan jag inte bestämma mig för vilken jag ska ha till header så ta den du tycker är bäst.

5 svar

  1. Tycker denna är häftig, din blogg alltså. kramiz

    26 april, 2011 kl. 10:50

  2. Så, då har jag gjort så bra jag kunnat på biblioteket.

    Hur jag har gjort:
    Öppna grundbilden i PAINT och klicka sen på bilder på nätet och ”kopiera” Sen klistrar du in dem, ändrar storlek (högerklicka på inklistrad bild).
    Ganska enkelt för mig som håller på mycket men för den som inte håller på är det knöligt. Just bildbehandling tyckte jag var skitjobbigt innan jag började använda det. 🙂

    Om den inte är ok så säg till så kan jag se om jag kan göra om det ikväll.

    26 april, 2011 kl. 12:19

  3. Den förra såg bättre ut.

    Kram/Gilla

    26 april, 2011 kl. 12:03

  4. Du skulle kunan ha båda faktiskt. Lite som ja har det, några bilder mot en bakgrund. Kanske till och med bilden på dig däruppe. Låt mig kolal lite… Jag hör av mig!

    26 april, 2011 kl. 12:01

  5. Jo

    Va fins bloggen blev! Lär mig också;)

    Jag har haft fullt upp i påsken, så fort man är ledig det är då de riktigt arbete slår till….LIVET!
    Hur har din påsk varit?

    26 april, 2011 kl. 11:13

Kommentera

