Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Tesen som bevisats sann

Skolkuratorn ringde häromdagen

Jag är jätteimponerad av dig. Du är den enda förälder jag stött på som nästan alltid ligger steget före..

Ja äntligen har mitt leverne i mina ungdomsår fört ngt gott med sig. Så tesen ”Inget ont som inte har något gott med sig” stämmer..

6 svar

  1. Genom sig själv känner man andra… 😉

    Och här har det hänt saker må jag säga – snyggt!

    29 april, 2011 kl. 07:08

  2. Kan bara instämma, kanske det bar frukt att man var en odåga i ungdomsåren. Kramiz

    29 april, 2011 kl. 05:27

  3. Jag hoppas att du får en trevlig helg.

    29 april, 2011 kl. 05:00

  4. Jo

    Grattis de är väl skönt att höra!
    Ja de är ju så, allt ont man genomled får man ju nytta av någon gång!
    Hoppas de är på bättringsvägen
    Trevlig helg

    29 april, 2011 kl. 02:57

  5. Hehe… ja det är ju faktiskt sant !

    29 april, 2011 kl. 11:45

  6. Det är av sina egna misstag man lär sej och det är ju skönt att du tydligen gjort det. Lycka till med dina barn. ♥

    Kram/Gilla

    29 april, 2011 kl. 09:26

Kommentera

