Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Somligt är väldigt svårt att förstå

Barnen har ju tydligen väldiga svårigheter att plocka undan efter sig. Kanske krävs det en doktorsexamen??

I´ve got news for you, sa jag

Jag är inte heller på något jävla arbetsläger!!

9 svar

  1. Sonen i det här huset svarade när man bad honom göra något: Tror ni att det är jag som är neger (förlåt) här?
    Han har mognat med åren kan jag säga! Kram ♥

    3 maj, 2011 kl. 05:33

  2. Bra där.. Ut till soffan och strejka med dig 😉

    2 maj, 2011 kl. 07:34

  3. Heard!!

    2 maj, 2011 kl. 12:48

  4. HAHA ja bästa!

    2 maj, 2011 kl. 12:37

  5. Sv: Det är helt okej. Nu är ju allt i ordning igen. 🙂

    1 maj, 2011 kl. 06:34

  6. nej verkligen inte 🙂

    1 maj, 2011 kl. 04:14

  7. Helt rätt.
    Fast det brukar oftast sluta med att man själv röjer undan efter några dagar ändå….tyvärr.

    Kram

    1 maj, 2011 kl. 01:37

  8. Bra sagt! Det påminner om din dotters kompis.

    Kram/Gilla

    1 maj, 2011 kl. 01:05

    • Gilla: Hon sov över här inatt så jag passade på att ”ge igen” lite

      1 maj, 2011 kl. 01:13

Kommentera

