Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Stevie har fått nytt hjärta o mår efter omständigheterna bra

Har inte tid att vara inne nu. Måste till jobbet. Öppnade min inkorg förut o då hade jag det här mejlet som låg o väntade

hej charlotte,jeg hedder kim og er werners kompis, werner kom på hospitalet i
fredags og fik et nyt hjerte lördag nat, det varede 13 timer, og lige nu går det
nogenlunde. du kan sende det videre så de ikke savner ham på nettet hilsen
kim

Va skönt!!

8 svar

  1. Vad härligt, syftar du på esthonianangel?

    6 maj, 2011 kl. 11:53

  2. Åh vad skönt att höra. Jag har tänkt på honom faktiskt.

    5 maj, 2011 kl. 09:04

  3. Hej! Så Stevie har fått ett nytt hjärta? Det hade jag inte sett förut. Skönt att det har gått bra.

    Kram/Gilla

    4 maj, 2011 kl. 11:48

  4. Skönt att höra, funderade på detta härom dagen 🙂

    Kram

    4 maj, 2011 kl. 08:27

  5. Ååååå! Hoppas verkligen att det går bra!!!!
    Kram till dig också och kram till Stevie!

    4 maj, 2011 kl. 01:58

  6. Oj, stor operation det där! Hoppas han snart blir bättre!

    4 maj, 2011 kl. 11:09

  7. Då önskar vi honom gott tillfrisknande !!!

    4 maj, 2011 kl. 10:27

Kommentera

