Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

De snappar mer än man tror!!

Emelie har börjat på en ny skola och det visade sig att hennes mentor är min gamla gympalärare o Tommys klassföreståndare. Hälsa till henne från Tommy oxå sa jag. Varpå barnens pappa sa till henne: vill du ha några bra betyg så gör inte det.

Det är redan kört sa Emelie. Jag har talat om för henne vem min mamma är 🙂

 Hittade denna bild hos Sussi o den passar ju till inlägget

9 svar

  1. haha ja, den bilden passar bra här med 🙂
    Jag tror det var bra att hon talade om vem som var hennes mamma. Nu kommer nog betygen bli bättre 🙂

    7 maj, 2011 kl. 12:50

    • Sussi: Tack. Du är för go

      8 maj, 2011 kl. 01:54

  2. Hahahahaha så skön! 😀 Karma is a bitch babe!

    6 maj, 2011 kl. 01:58

  3. Oops! 😉

    6 maj, 2011 kl. 09:00

  4. Hahaha.
    Så var det för mina barn med, nästan alla lärare var kvar sen jag gick i skolan. På gott och ont 😉

    Kram

    6 maj, 2011 kl. 05:39

  5. Hahaha 🙂

    5 maj, 2011 kl. 11:05

  6. hahaha – så det kan bli
    kramar

    5 maj, 2011 kl. 08:22

  7. Hahaha! Stackar’n 🙂

    5 maj, 2011 kl. 06:17

  8. Tänk så liten världen ändå är. Chansen att få samma mentor, som ni har haft som lärare är nog inte så stor ändå.

    Svar: Jag tyckte att det var rätt att apoteket skulle rätta till det för mej, eftersom det inte var jag som hade gjort fel.

    Kram/Gilla

    5 maj, 2011 kl. 05:24

Kommentera

