Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagens roliga historia!!

Det här var på den tiden när man slog åkrar med lie och en dräng söker arbete hos en bonde. Drängen fick jobbet och framåt eftermiddagen tycker bonden att det är dags att gå och kolla hur det går för drängen.
När han kommer ner står drängen lutat mot lien och tar igen sig, bonden ställer sig bredvid honom och ser ju att drängen har lämnat kvar en stor fyrkant mitt på åkern, så bonden frågar – Men jag ser att drängen har lämnat kvar en bit.Hur kommer det sig?
-Jo svarade drängen, där hade jag mitt först samlag…svara han och spottar ur en snus
– åh, jasså jag förstår svarar bonden och ler
Men så ser han att drängen lämnat kvar en plätt längst upp i hörnan också, så han frågar drängen – Jag ser att du lämnat en bit kvar där också, vad hände där då?
– Jo du förstår, där stod hennes mor!
-Oj då, de va kanske inte så bra, vad sa hon då?
– Muuu

4 svar

  1. hahaha – fast sorglig också kanske
    Sv: jovisst var det sjukvården jag ringde
    kramar

    7 maj, 2011 kl. 06:02

  2. HAHAHA!!!
    Galning…
    😀

    7 maj, 2011 kl. 12:03

  3. Nightmare

    ha ha bra historia..man tager vad man haver eller? 🙂

    7 maj, 2011 kl. 10:24

    • Nightmare: Jag tror nog jag stannar vid får 🙂

      7 maj, 2011 kl. 03:50

Kommentera

