Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Award

Jag fick en award av Galningen från Norr. Thank you thank you..

Tyvärr för min del gäller det kändisar o jag kan inte komma ihåg så många andra än mig själv.. So I`m sorry men inget snaskigt att läsa här!!

Jag ska även skicka den vidare till åtta andra o eftersom jag är lite lat tar jag alla utom en i kommentarsordning.

1.Lady Diana som antagligen har den smaskigaste historien av alla på hela bloggen 🙂 Fast du kan bespara mig detaljerna.. .)
2. Kajsa-Lisa troligen ett wildcard 🙂
3. Tofflan i dom lugnaste vattnen går de största…
4. Ama de Casa har hon inte träffat ngn så ordnar hon det!

5. Nillan på nätet kanske ngn kunglig..

6.Roggan jag tror inte att jag är helt fel ute om jag gissar på ngn i Mjällby

7. Vicke har nog varit med om mer än han ger sken av

8. Bengt journalist så han bör ha träffat några

Så skriv nu när ni mötte Lassie

11 svar

  1. Ping: Åtta kändissanningar… « Tofflan – en tragisk komedi

  2. Vi har på vårat företag haft besök av kungen två gånger, ena gången var han in på toaletten bredvid mitt kontor, det är nog det närmaste, att jag och kungen har gått på samma toa :))))

    8 maj, 2011 kl. 10:10

  3. Okej, nu förstår jag, jag trodde det var länkningen du menade. Tack, jag skall göra något tillbaka.

    8 maj, 2011 kl. 07:21

  4. Ehum, vad är det jag ska skriva? Fattar inte…
    /Blond-Tofflan

    8 maj, 2011 kl. 07:12

    • Tofflan: Förklarade inte det ngt värst 🙂 om ett möte med en kändis. T ex Camilla har åkt ambulans med Foppa

      8 maj, 2011 kl. 07:22

  5. Lite rörigt i livet just nu, jag får passa för tillfället!
    Kram!

    8 maj, 2011 kl. 07:09

    • Tofflan: Så kan det vara ibland. Det kommer ifatt.. Kram

      9 maj, 2011 kl. 10:26

  6. Vi får väl se om tiden räcker till för en blogg om det, ha en fin kväll nu

    8 maj, 2011 kl. 06:56

  7. Grattis till Awarden! Och tack för att du gav den till mig 🙂

    8 maj, 2011 kl. 06:38

  8. Hahaha…bättre sent än aldrig 😉
    Kram!

    8 maj, 2011 kl. 12:28

    • Camilla: Ja det har du rätt i

      8 maj, 2011 kl. 12:28

Kommentera

