Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Viktkamp hoppas du läser detta

Försökte att kommentera inne hos dig men jag var inte ”tillåten”. Såg att det inte var ngn annan som hade kommenterat heller. Har du lyckats aktivera ngn funktion som inte tillåter kommentarer?

Eller är det min data som är lite knäppowitch? Prova gärna ni andra oxå

8 svar

  1. Och för mig stod det att sidan inte fanns när jag försökte på det nyaste inlägget. Men det gick bra att kommentera det nedanför. Underligt!!

    9 maj, 2011 kl. 09:09

  2. Metrobloggen går det inte att kommentera hos idag, igår var det Blogg.se.
    Tur att wordpress alltid fungerar!

    9 maj, 2011 kl. 10:54

  3. Vissa bloggar har problem.
    Jag kommenterar i gårdagens inlägg på dom. DET går.
    Hoppas att dom fixar till det snart.
    Kram på dig!

    9 maj, 2011 kl. 09:27

  4. Gun

    Blogg.se hade spel igår, så det var kanske därför. Både inlägg och kommentarer försvann, men de börjar dyka upp igen nu.

    9 maj, 2011 kl. 09:12

  5. Jag kan inte kommentera på blogg.se idag…..

    8 maj, 2011 kl. 09:14

  6. Jag försökte gå in hos henne och fick samma svar igen.

    Svar: Tack för gratulationen om min vinst.

    Jag hoppas bara att han har talat sanning. Som en kommentatör hos mej skrev: Det kan varit nån annan som hade lagt i nåt, som han har fått i sej.

    Kram/Gilla

    8 maj, 2011 kl. 09:07

  7. Kan inte hos vissa jag heller, så det är nog nått som krånglar.

    Kram

    8 maj, 2011 kl. 08:00

  8. Jag har också haft problem med kommentarerna idag. Det står bara: Service unvailable. Hoppas att det går bättre här.

    Kram/Gilla

    8 maj, 2011 kl. 04:48

Kommentera

