Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Rolig Gravsten!

In a Thurmont, Maryland , cemetery:
Here lies an Atheist, all dressed up and no
place to go.

 Vad vill du att det ska stå på din gravsten?

8 svar

  1. kanske ingen text – men en wettex-trasa absolut!
    hälsn fr dalsland//

    13 maj, 2011 kl. 06:11

    • Jeanette: Näe en wettex är ju bättre i många avseenden 🙂

      13 maj, 2011 kl. 11:33

  2. Jo

    Hahahha den var underbar, kanske skall stå samma sak på min;)

    Nej på min gravsten skall de stå I will be watching you *mohahhah*

    12 maj, 2011 kl. 08:03

  3. Haha, den var bra!

    12 maj, 2011 kl. 10:35

  4. moi

    I och för sig ska jag inte ha nån sten, men OM så får det gärna stå; ”hon kom, hon såg och segnade”.

    12 maj, 2011 kl. 07:07

    • moi: Haha den ska jag lägga på minnet. Vad blir det då veni,vici???

      12 maj, 2011 kl. 07:53

  5. Ja det är mysigt att strosa ibland, hoppas du haft en bra dagg!

    11 maj, 2011 kl. 10:00

  6. Hon hade roligt i sitt enda liv….. Kram

    11 maj, 2011 kl. 09:35

Kommentera

