Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Sexparty

Jag fick ett MMS av en kompis i lördags. Bilden var på henne o en jättedildo. Hon var på ett sexparty. Skickade ett SMS tillbaks o frågade om hon inte tog med sig mig för att slippa anmäla mig till lyxfällan 🙂

5 svar

  1. haha det hade väl varit som att släppa loss mig i ljusaffären. Du hade väl handlat ALLT 😉

    25 maj, 2011 kl. 07:26

    • Sussi: Det är ju inte omöjligt 😉

      26 maj, 2011 kl. 11:20

  2. Skuldsätta sig på sexprylar kanske 😉
    Jag har varit på det en gång och det var roligt. Fanns en del intressanta grejer 🙂

    Ha en underbar tisdag 🙂
    Kramar

    24 maj, 2011 kl. 08:10

  3. Ha en fin dag imorgon, jag åker till Stockholm tidigt och är hemma sent. Sov gott!

    23 maj, 2011 kl. 10:46

  4. haha!
    hoppas du haft en bra start på veckan

    23 maj, 2011 kl. 10:31

Kommentera

