Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagens klokord!!

Om du kan le när allt går åt helvete

har du antagligen någon annan du kan skylla på..

6 svar

  1. ”Ett helvete i taget!”
    Kloka ord från Olof Palme.
    Han sa faktiskt så när det stormade som värst.

    30 maj, 2011 kl. 10:18

  2. Så sant.. Så sant!

    27 maj, 2011 kl. 08:42

  3. God Morgon!
    Vad var det du sa?
    Man kan inte få allt 😉

    (Hoppas det inte är nått allvarligt så jag gjorde bort mej nu.)

    Kram

    27 maj, 2011 kl. 07:20

    • Petra: Haha näe jag har inte gjort ngt mer dumt än vanligt

      27 maj, 2011 kl. 09:24

  4. Hehe!
    Man kan ju hoppas att det stämmer. 🙂

    Sv: Jag lämnade på både för- och huvudrätten men inte fick jag i mig mycket från buffén för det!

    27 maj, 2011 kl. 04:13

  5. Känner mig träffad Direkt!

    Kram
    Stevie

    http://photopeach.com/album/9m43vn

    27 maj, 2011 kl. 12:33

Kommentera

