Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Ung, yngre eller yngst?!

Bodil ringde förut o frågade om vi inte kan dra ner på stan på lördag o ta en öl. O det funkar ju.

– Skriv upp det i almananckan sa hon precis som jag skulle ha något problem med minnet 🙂 Jag påtalade att jag faktiskt var 5 år yngre..

Efter en tids pratande visade sig att hon hade massa byggare hemma efter en vattenläcka i badrummet

. – Finns det ngt snyggt då?, frågade jag.

– De är för unga för mig, svarade hon.

– Japp kanske för dig men inte för mig 🙂

– Ja eller hur sa hon då.

Här gör man allt för att förtränga det faktum att gravitationen satt in på fel ställen o så har man vänner som hon…

Tur i oturen för henne att hon inte är utbytbar 😉

Love You, Puss

8 svar

  1. Jäpp, gamla kärringar är som ett moget vin. Blir bara godare med åren. Ser fram emot en trevlig lördagkväll.Bloggfri afton dessutom…

    2 juni, 2011 kl. 09:33

    • Bodil: Det ska bli kul på lördag. Bliggfri? Tar med mig datorn 🙂

      3 juni, 2011 kl. 08:30

  2. Haha…. 🙂

    Pojke lade jag till för han är 4år yngre och vi kommer aldrig bli tillsammans för han är som sagt inget för mig om han inte ens kan hälsa på mig…. 🙂

    2 juni, 2011 kl. 10:10

  3. Ja dessa ärliga Vänner 🙂

    2 juni, 2011 kl. 09:04

  4. det låter som en riktig vän du har där, ha en fin dag nu och njut av solen

    2 juni, 2011 kl. 08:39

  5. Det var väl inte åldern du frågade efter 😉
    Så åk du och hälsa på henne…haha

    Kram

    2 juni, 2011 kl. 08:05

  6. Du har också mycket att berätta. I morgon tror jag att jag är färdig med berättelsen i min Reseblogg.

    Kram/Gilla

    2 juni, 2011 kl. 12:04

  7. hahaha det där är äkta vänskap det 🙂

    Kramisar

    1 juni, 2011 kl. 10:25

Kommentera

