Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Statistiken dalar.. Så nu blir det naket!!

Bered er på en chock o inte vilken chock som helst utan en nakenchock!!

 

 

Jag brukade ha 250-300 läsare om dagen men när jag kollade snittet för i år var det bara 131. Något måste göras eller hur Decdia!? En del av oss gör ju allt för att få läsare 😉 Ja hon anklagade mig för det en gång 🙂 o så kallar hon mig för ”undercover Snuskmaja”. Väldigt dålig personkännedom har hon må jag säga 🙂

13 svar

  1. När det är bra väder så brukar det sjunka ordentligt, ack o ve…
    Under cover Snuskmaja, den var bra haha.

    3 juni, 2011 kl. 05:05

  2. Ma

    Statistiken dalar hos många tror jag just nu. Hos blogg.s kan många inte ens se statistiken just, däribland jag. Jag skulle tro att det är fel på statistiken istället…

    2 juni, 2011 kl. 09:17

  3. Hahaha! Ja, sex säljer sägs det ju. Jag hade en gång ett inlägg jag döpte till ”Mitt sexliv” – har aldrig haft så många sid-träffar någonsin…

    Jag skall förklara lite om scrapbooking i ett inlägg för dig 🙂

    2 juni, 2011 kl. 08:42

  4. Förresten, så skrev jag utan att tänka på din statistik. Men nu så gör jag det.

    Kram

    2 juni, 2011 kl. 02:07

  5. Det måste ju vara en kinesisk nakenhund. Stackare, den måste ju frysa.

    Svar: Ja, tänk att vara stenåldersmänniska!

    Jag har varit med om en stillastående hiss. Fy sjutton! Men jag stod upp. ;-D

    Kram/Gilla

    2 juni, 2011 kl. 02:06

  6. Det var en fin liten krabat, men medge att det är sjukt att ordet naket googlas så mycket som det görs enligt google

    2 juni, 2011 kl. 01:14

  7. Vilken sötnos! Jag som förväntade mej en pin-up-kille när jag såg rubriken!

    2 juni, 2011 kl. 12:27

    • Dvärghundspossen: Jag är full av överraskningar 🙂

      2 juni, 2011 kl. 05:50

  8. Från den allt mindre Kungliga Hufvudstaden konstateras: Det är rätt!
    Har H.M. Konung Carl XVI Gustaf lockats av rubriken och tittat in på din sida?
    I så fall bör nog pressen underrättas! Kanske …

    2 juni, 2011 kl. 11:20

  9. Ja det kan man ju säga…. 🙂 Men jag tror inte han kommer våga något annat än hälsa nästa gång 🙂

    2 juni, 2011 kl. 11:04

  10. Du har fått ett bloggpris av mig!
    Kram!
    http://tofflan.wordpress.com/2011/06/02/bloggprisad/

    2 juni, 2011 kl. 10:33

  11. Hmf, detta inlägget visar ju att jag har rätt i mina spekulationer!

    2 juni, 2011 kl. 10:26

    • Diana: Haha nu ligger jag dubbel

      2 juni, 2011 kl. 10:30

Kommentera

