Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Nu får jag krypa till korset IGEN!!

Ja det har hänt ngn gång förut 🙂 Tydligen var allt som behövdes att stänga av datorn o sätta på den igen för att slippa p-sidorna men jag var så förbannad igår att jag inte gick in på datorn mer. Borde ha insett att han inte skulle skickat ngt till mig som jag inte fick bort men jag kan vara lite impulsiv ibland. På både gott o ont…

Det är ganska svårt att få mig förbannad men när jag väl blir det så tänder jag till ganska rejält.

Förlåt mig för att jag kallade dig pucko även här i cyberspace.  Men jag kan be om förlåtelse iaf o erkänna mina misstag o det är ju en fin egenskap 🙂

10 svar

  1. Stackars Fllips ögon som fick se allt de där, men han kanske blev glad minsann

    18 juni, 2011 kl. 04:24

  2. Ma

    Det lönar sig verkligen inte att springa om man är på fel väg. Det gäller att ta rätt väg först innan man börjar springa….

    3 juni, 2011 kl. 07:12

  3. Ojdå, här verkar ha varit stor dramatik!

    3 juni, 2011 kl. 12:52

  4. Det var jätteroligt att bli bekant med Mona. Hon är så pigg och glad och det var hennes man också.

    Tack för att du skrev på min Resblogg.

    Kram/Gilla

    3 juni, 2011 kl. 12:07

  5. Klockrent budskap, ändå gör man det. Springer när man är på fel väg eller trycker lite extra på gasen när bensinen är på väg att ta slut. Lite så.

    3 juni, 2011 kl. 11:32

    • Husfrun: Ja man har lite bråttom ibland

      3 juni, 2011 kl. 11:49

  6. Fast hur som helst var det väl inget roligt skämt, eller..?
    Kram!

    3 juni, 2011 kl. 10:26

    • Tofflan: Näe men han kommer aldrigg att göra om det

      3 juni, 2011 kl. 10:32

  7. Då får ju jag också be om ursäkt för vad jag skrev i kommentaren. Jag trodde ju på dej.

    Svar: Man måste vara medlem på Reseguiden, för att kunna kommentera där. Men det var ju roligt att du ville försöka säga mej något vad det nu var.

    För att vara le´ mot dej, så kan jag berätta att vi reser till Rhodos i september. 😦 för dej. 🙂 för mej.

    Kram kompisen och ha det allra bäst.

    Gilla

    3 juni, 2011 kl. 10:07

  8. God Morgon!
    Vad skönt att det var så lätt fixat 🙂
    Kram

    3 juni, 2011 kl. 09:35

Kommentera

