Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Jag har inte tid att sitta här nu kom jag på

Min lilla kille fyller ju år idag o det kan ju vara trevligt om mamma bakar o städar lite innan han kommer hem

Grattis Fille-killen. Jag älskar dig min lilla pruttgubbe!

10 svar

  1. Åhh.. Grattis till honom så här lite i efterskott. Bättre sent än aldrig 😉

    6 juni, 2011 kl. 11:11

  2. ha en fin Nationaldag nu

    6 juni, 2011 kl. 08:01

  3. grattis till din kille:)

    5 juni, 2011 kl. 11:13

  4. Stort GRATTIS till honom!
    🙂

    Tror den funkar Nu, min blogg så bilderna syns!
    🙂
    Ha en bra Kväll!
    🙂
    Kram
    Stevie

    5 juni, 2011 kl. 09:13

  5. Grattis till dig! Klart man får tårta en sån här dag! Ha en solig kväll allihop 🙂

    5 juni, 2011 kl. 08:13

  6. Ma

    Ja, ta och gratulera lillkillen då han fyller år. Det blir kul att få läsa sen. Ha en bra fest och njut av det vackra vädret…

    5 juni, 2011 kl. 07:26

  7. Grattis, grattis 🙂

    5 juni, 2011 kl. 04:47

  8. Grattis. Ha ett fantastiskt födelsedagsfirande 🙂

    5 juni, 2011 kl. 11:40

  9. Grattis till sonen 🙂
    Jag kör utan skydd, enda stället som är rött idag är DÄR jag hade skydd igår. Annars är det brunt…hmmm

    Kram

    5 juni, 2011 kl. 11:31

  10. Skickar en gratulation till din käre lille son.

    Kram/Gilla

    5 juni, 2011 kl. 11:09

Kommentera

