Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Nu närmar jag mig Nirvana!!

Tack vare KajsaLisa vet jag nu varför jag inte kan ngt om blommor,fåglar o div saker i vår natur. Jag älskar att se o höra men jag håller med henne att veta namnet verkar lite överkurs..

Jag har ingen aning om vad det är för fåglar, har aldrig brytt mig. Jag kan ju sitta på en uteservering inne i stan och spana in lättklädda killar som går förbi så här på sommaren, fast jag inte har en aning om vad dom heter och det fungerar ju lika bra ändå.

Jag böjer mig för de visa orden. Ack så sanna!!

Ett svar

  1. haha jag kan inte annat än hålla med jag med 🙂

    6 juni, 2011 kl. 11:08

Kommentera

