Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

En sån här dörrskylt har jag skaffat..

men inte f.. har det hjälpt

Naughty Night som Anders säger

6 svar

  1. Du får aldrig ge upp hoppet. Kramiz

    8 juni, 2011 kl. 07:12

  2. Men kan inte folk läsa? Det kanske beror på att den är röd. Röd annars brukar ju betyda något förbud. Så måste det ju vara förstås 😉

    8 juni, 2011 kl. 06:32

    • Sussi: Äntligen en logisk förklaring 🙂

      8 juni, 2011 kl. 09:02

  3. Hehe, vi gjorde ett bus engång i stockholm, vi hade ingen skylt i vårat rum, så vi tog en som hängde på en dörr 🙂 fast med ”rätt” text

    8 juni, 2011 kl. 01:16

  4. en sån skulle jag med behöva:)

    7 juni, 2011 kl. 10:37

  5. Hahah illa… 😉

    Ja jag hade med mitt premiärdopp igår 🙂

    7 juni, 2011 kl. 10:29

Kommentera

