Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Godmorgon soldater!! Rise and shine!!

Snart är det semester!! Men nu är det dax för jobbet!!

11 svar

  1. Snart? En annan har 4 veckor kvar innan semestern..

    Kram

    8 juni, 2011 kl. 09:26

  2. Söt isbjön.. Skönt med semester snart!
    Sv. Tror inte det är några fel på dom valparna, dom vill nog bara bli av med dom Jag brukar vara skeptiskt till blandraser, speciellt dom med fler raser i än två och då ska dom passa ihop men dom kan ju bli hur goa som helst. Men tänk bara på att sen så kostar dom ju lika mycket som en renrasig….
    Kram

    8 juni, 2011 kl. 08:21

  3. Tänk om alla plöjde nerför Avenyn i Göteborg när det var fredag och alla trötta inför helgen…. 🙂

    8 juni, 2011 kl. 06:58

  4. hahaha precis så där kände jag mig när jag begav mig iväg till jobbet i morse..

    Kramisar

    8 juni, 2011 kl. 06:30

  5. Woohooo! Jag klarade blindskriften 🙂

    8 juni, 2011 kl. 03:35

  6. Så där känner man sig ibland. Fast just nu vet jag inte vad jag skriver, det är liksom svart på svart… 😀

    8 juni, 2011 kl. 03:34

  7. Haha den vidon är för kul! 🙂

    oh ja det kan jag lova dig dte blir, livet som fotbolslfru i div 6 är mycket spännande hihih

    8 juni, 2011 kl. 11:35

  8. Men oj, hoppas den bara var trött, att den inte var sjuk eller döende eller nåt.

    8 juni, 2011 kl. 09:52

  9. Den var verkligen trött och slö.

    Kram/Gilla

    8 juni, 2011 kl. 09:19

  10. Det är ju inte alltid lätt att vara på topp 😉
    Härligt att det i alla fall snart är semester och lite ledigt.

    Sv. boken jag pratat så mycket om – och nu läst ut heter ”Mamma sa att jag var sjuk” och är skriven av Julie Gregory. Mycket läsvärd. Det finns många olika fasader i alla möjliga konstiga familjekonstellationer, det här är en av dem. Och man får sig verkligen en tankeställare som griper tag. Tänk vad många barn man inte ser på grund av de där fiffigt uppbyggda fasaderna.

    Kram.

    8 juni, 2011 kl. 08:55

  11. Haha den var urgullig ju 🙂

    8 juni, 2011 kl. 08:54

Kommentera

