Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Hederskoden!!

Det är en kvinna som sitter lite högre upp i hierarkin på apoteksbolaget som brukar komma till oss o jobba 4 veckor under sommaren. Till viss del för att inte förlora de kunskaper hon har men mest för att få lite verklighetsanknytning till sina beslut o se hur det är att vara på ””golvet”. Iaf så tycker jag att en av hennes söner är väldigt snygg( han är bara 25-30) vilket jag sa till en annan jobbarkompis som är lite över 50. Snälla du låt mina barn vara sa hon på skoj. Varvid en annan,fd jobbarkompis sa

Man har ju en hederskod att inte röra andras män men barnen har vi aldrig pratat om 🙂

Haha störtskön kommentar

6 svar

  1. Fast det beror på åldern 🙂
    Står i Bibeln, Du ska ej hava lust till Din nästas HUSTRU,
    det står inget om att hustrun inte får lov att ha lust på andra kvinnors män 🙂
    det kan Du hälsa Din arbetskollega 🙂
    Profeten Stevie har been spoken
    (Fniss 🙂 )

    13 juni, 2011 kl. 08:45

    • Stevie: Haha det ska jag göra 🙂

      13 juni, 2011 kl. 09:35

  2. Svar: Mattes Pappa kom hem till oss idag. Han var helt förstörd och behövde prata av sig. Han var ju med på eftermiddagen och är skild från henne Mamma, så han kunde ju inte prata med henne. Hon var ju där med sin nya man också. Men Pappa berättade att det bara var en enda kompis kvar, som stöd för henne. Alla andra gick också av samma orsak som vi. Det var mycket känslosamt hela tiden. Så jag förstår dej också att du blev tvungen att gråta. Det har många skrivit i mina kommentarer.

    I morgon bitti kommer Matte (Jessica) hit. Hon har bott över hos sin Mamma sen dess. Vi måste ju hålla ihop i fortsättningen också. Vi har ju blivit så tajta tack vare Noack. Jag är SÅ tacksam för att du skrev hos mej. ”Kram/Gilla

    12 juni, 2011 kl. 11:28

  3. Ingen fara han är ju massa år äldre än dina barn 😉

    Kram

    12 juni, 2011 kl. 11:19

  4. Hehe så sant 😛

    12 juni, 2011 kl. 10:50

  5. Aj, aj, aj. Akta dej för såna som är nästan lika gamla som dina barn. Hihi!

    Kram/Gilla

    12 juni, 2011 kl. 10:50

Kommentera

