Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Könsberoende??

Sara med Villa Freja o Veiken tycker att han skall heta Shabbe och inte Shabba bara för att det är en hanhund. Har tänkt samma tanke själv men kommit fram till att jag gillar Shabba mer. Vad tycker du? Är det könsberoende?

12 svar

  1. Ellis

    Chabbe kallas min lillebror haha. Men jag säger ”Cha” de inte okej o ropa på han bland folk ”Tjaaaa”! folk ba a hej på dig med?

    29 juni, 2011 kl. 12:09

    • Ellis: Haha förstår det. Men du blir ju omtyckt. Folk gillar ju när man hälsar

      29 juni, 2011 kl. 06:35

  2. Så söt, men namnet är jag lite ambivalent till. Jag tänker schabbig och det är den lille ju inte. Söt däremot 😉

    20 juni, 2011 kl. 04:16

  3. JO

    OM han skall heta de så är de Shabba men jag tänker ändå envisas med att han ser ut som en Shabbo! Hahah

    15 juni, 2011 kl. 08:18

  4. Hahaha! Jag vidhåller bestämt! Du kan inte kränka den stackarn 😉 Kram

    15 juni, 2011 kl. 07:38

  5. Va?

    15 juni, 2011 kl. 06:34

  6. Jag tycker du ska göra som DU vill: kalla sötnosen Shabba! 😀

    15 juni, 2011 kl. 02:22

  7. Shabba eller Shabbe spelar ingen roll. Namnet är tokfint 🙂

    15 juni, 2011 kl. 11:20

  8. Solen Skiner här så det är inga regn tunga skyar här inte: http://youtu.be/J13pvwDlCWo
    Ha en Bra Onsdag!

    Kram
    Stevie

    15 juni, 2011 kl. 08:02

  9. Tycker du Shabba så ska det vara Shabba.
    Jag tycker också det låter bättre 🙂
    Kram

    15 juni, 2011 kl. 05:51

  10. Alla namn som slutar på ”A” är flicknamn 🙂
    Hur hade Du känt Dig om Du vart döpt till Charlotto eller Kloppen t.ex.?!
    Nej döp han till Mohammed Shabba

    14 juni, 2011 kl. 11:33

  11. Det har väl ingen betydelse om namnet slutar på A eller E. Man jag håller med om att Shabba låter bättre.

    Kram/Gilla

    14 juni, 2011 kl. 11:15

Kommentera

