Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Namn-Analysator

Jag har gjort ett namntest på Facebook. Tänk att såna test stämmer så bra 🙂  Det var bara ett litet aber: att testet inte tog mitt ”L” i namnet.

7 svar

  1. Ja det är ett dilemma det där med att bilda ny familj med två hälfter av två gamla familjer 😛

    16 juni, 2011 kl. 08:02

  2. Det var som tusan, har du facebook? Det har jag också. Vad heter du på Facebook? Tänkte adda dig, fast det klart, jag går under mitt riktiga namn där. Avslöjar det inte här, men kan nämna vem jag är i min vänförfrågan till dig då.

    Läste du om att Olof Palmes grav blev skändad idag? Bloggade om det nyss.

    16 juni, 2011 kl. 06:26

  3. Facebook är inte så bra på att stava… Vad är trevlist och otrolist, till exempel? Och varför inget på L? Men levnadsglad låter verkligen som du!

    Kram!

    16 juni, 2011 kl. 04:01

  4. Det måste ha varit ett icke svenskt program, eftersom mycket slutar på ist. Det språket har nog inte heller L i sitt alfabete.

    Svar: Sverige är härligt på sommaren. Det är då vi stannar hemma och reser på försäsong och eftersäsong.

    Kram/Gilla

    16 juni, 2011 kl. 09:56

  5. Testet kanske inte tyckte att det fanns något trevligt ord på den bokstaven? 🙂
    Ha en fin dag!
    Kramen på dig♥

    16 juni, 2011 kl. 09:36

  6. Och varför hoppades L över?
    För att skapa frihet för eget tänkande…?! Vad ger du bokstaven L?
    Kram.

    16 juni, 2011 kl. 09:30

    • Husfrun: Levnadsglad 😉

      16 juni, 2011 kl. 11:43

Kommentera

