Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Jag är inte uppäten …

…ÄN… Men tänkte att det är bäst att göra ett inlägg så ni inte anmäler mig som saknad..

Näevars.. Han är jättesnäll men det är ett fasligt pyssel även att han är superduktig. Svinto har värsta problemen. Valpen vill ju busa men det vill INTE Svinto.

Så här glad är Svinto när han uppsöker badkaret (han vet att Shabba inte kommer åt honom där)

Jag har inte tid att svara på era kommentarer nu. Ska åka o badaaaaaaaaa

12 svar

  1. hahaha Svinto ser ju livrädd ut! Snart älskar han lilla valpen. Måste nog bara vänja sig lite först 🙂
    Och Guuuuuuuuud så söt Shabba är :))))

    2 juli, 2011 kl. 12:36

  2. Tycker han ser ut som om han svalt en citron!
    🙂
    Han den stora ser bara söt ut där på golvet!

    29 juni, 2011 kl. 04:32

  3. Ha det så bra då. Tänk inte på mig. Jag är inte bitter 😉

    28 juni, 2011 kl. 09:45

  4. Ha det så bra och passa på att njuta av det fina vädret så länge det varar. Hoppas solen skiner hos dig också, så jag inte gör bort mig nu.

    28 juni, 2011 kl. 08:53

  5. Vovven är jättegullig – men jag är ju kattmänniska – och Swinto är ju helt bedååååårande (liknar min Tuwa lite) – även om an verkar aningen missnöjd just där….

    28 juni, 2011 kl. 08:03

  6. Inte lätt att vara valp och bara vilja leka… och så tycker inte omgivningen att det är lika kul som man själv. 😀

    28 juni, 2011 kl. 06:10

  7. Haha, ädlre katt möter valp. Ja det där kan nog stämma. Du får lägga en handduk i badkaret så att Svinto kan ligga där och sova utan att frysa ihjälp!
    Man ser ju hur

    28 juni, 2011 kl. 03:05

    • krulli: Tack för tipset

      29 juni, 2011 kl. 07:11

  8. Så söta de är båda två. Härligt att det går bra (förutom att Svinto är lite misstänksam då). Ha så skönt i badet 🙂

    28 juni, 2011 kl. 01:56

  9. haha…tillflykt i badkaret…gissar det inte är där du badar idag !

    28 juni, 2011 kl. 01:29

  10. Åh så härligt med ett inlägg! Jag funderade just om du blivit uppäten av valpen =)

    Njut av sommaren!

    Kram

    28 juni, 2011 kl. 11:00

  11. Varför passar inte Svinto på att bada på samma gång. Det ska ju du och även vi göra.

    Kram/Gilla

    28 juni, 2011 kl. 10:45

Kommentera

