Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagens klokord!!

Kvinnor o katter gör som de vill. Om du vill ha något förutsägbart skaffa en man.. eller hund..

9 svar

  1. Ellis

    BIG LIKE!

    11 juli, 2011 kl. 03:51

    • Ellis: Hur är det med dig gumman? Ledig eller jobbar du? Hur går det med kärleken?

      12 juli, 2011 kl. 09:20

  2. Kolla Din Mail!
    Kram
    Stevie
    🙂

    29 juni, 2011 kl. 04:30

  3. SVAR: Det var änna meningen att ni skulel tänka lite snuskigt där 😉
    Fast något bildinlägg hade INTE det resulterat i! 😉

    29 juni, 2011 kl. 02:38

  4. Hahaha.
    Jag lyckades att få fart på dom 😉

    Kram

    29 juni, 2011 kl. 02:35

  5. *S* Fast jag tycker mina hundar är oförutsägbara så det räcker.

    Jo ett tips till är att verkligen uppmärksamma när hunden är DUKTIG. Anta t ex att en katt springer förbi, men valpen INTE gör nån ansats att jaga. Då kan man berömma valpen jättemycket, ge den en godbit om man har och verkligen förklara för den att den är duktig.

    Annars är det lätt hänt att man bara fokuserar på det som valpen gör fel.

    29 juni, 2011 kl. 12:12

  6. Ma

    Det var riktigt kloka ord 🙂

    29 juni, 2011 kl. 10:39

  7. Jag har ju båda. Men förresten inte vovven längre. Vi saknar honom, men den värsta sorgen har lagt sej. Så vi försöker mer att komma ihåg alla trevliga stunder vi har haft med Noack.

    Svar: Jag förstår att du längtar till semestern. Det hade jag också gjort om jag fortfarande jobbade.

    Vresrosor växer hejvilt om man kan säga så. De breder ut sej väldigt, så för att inte de ska ta över växtligheten helt, så får man gräva bort dem. Men de har vackra blommor och ger stora fina nypon.

    Kram/Gilla

    29 juni, 2011 kl. 10:15

  8. Fnisch!
    🙂

    29 juni, 2011 kl. 07:03

Kommentera

