Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

I´m thinking I´m thinking…

Jag slog mig ner här vid datorn o tänkte passa på att blogga lite när Shabba sover men men..

Han vaknade precis o då är det snart dax för utgång. Funderar på att döpa om bloggen till

BAJSBLOGGEN                                                                                                                               

Jag behöver inte ngn man som kan prata med hundar. Jag behöver Mannen som bajsar med hundar..

Eller så lär jag Shabba att man får ta hand om sin egen skit 🙂

10 svar

  1. Jo du.. Det vore nåt det 🙂
    Kan nog inte räkna till hur många bajspåsar man fått gått och burit omkring på..

    2 juli, 2011 kl. 12:34

  2. Du får lära honom att antingen städa upp efter sig eller gå på toa! Alternativet är att du lär dig första mikrotecknet på bajssignalen??

    Kram!

    30 juni, 2011 kl. 10:50

  3. Valpar är rätt mycket som småbarn om jag fattat det rätt. Jobbigt.

    29 juni, 2011 kl. 08:52

  4. Haha, DET hade varit trevligt att kunna lära Alvin. Han har för vana att bajsa ca 5-6 gånger under EN promenad! Lite irriterande 😉
    Kram.

    29 juni, 2011 kl. 07:35

  5. Det är härligt att ha hund men det fixar ni alldeles säkert 🙂

    29 juni, 2011 kl. 06:57

  6. det är fult att ljuga vet du väl, jag syftar på att du tänker, ha en fin kväll nu

    29 juni, 2011 kl. 06:53

    • Vicke: Haha shit happens 🙂

      30 juni, 2011 kl. 02:59

  7. Hahaha…vem har sagt att det ska vara lätt att ha en hund 😉
    Kram!

    29 juni, 2011 kl. 05:42

  8. Han får väl lära sig att gå på dass som alla andra ungar!
    🙂

    29 juni, 2011 kl. 03:52

  9. Tag det senaste alternativet. ;-D

    Kram/Gilla

    29 juni, 2011 kl. 03:43

Kommentera

