Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Final Countdown!!

Börja jobba klockan två idag tills bygget stänger sen är det

 

SEMESTEEEEEEEEEERRRRR!!

Inga tider att passa i 4 veckor( mer än hundens då). Nu ska jag börja med lunchen innan Shabba vaknar o vill ut

                                                     See you later

7 svar

  1. Härligt med semester.. Grattis till den 🙂
    Jag får vänta ända till augusti jag 😦

    2 juli, 2011 kl. 12:29

  2. Åh vad härligt! För egen del är det ett tag kvar till semestern.

    1 juli, 2011 kl. 08:57

  3. Ma

    Hoppas Du får en trevlig semester. Även jag går på fyra veckors ledighet idag…

    1 juli, 2011 kl. 08:52

  4. Faaaan va gott!!! Själv skall jag kämpa mig genom en vecka till innan det är dax att avaktivera larmet på väckarklockan.

    1 juli, 2011 kl. 05:58

  5. Låter hur underbart som helst.
    Jag har gjort bort två av mina fyra 😦
    Det går alldeles för fort.
    Kram!

    1 juli, 2011 kl. 01:51

  6. Grattis till semestern vännen!
    Hur går det med aktiveringen för vovs?
    Kramen♥

    1 juli, 2011 kl. 01:17

  7. Så skönt för både dej och barnen att ni är lediga nu. Hoppas bara att ni får fint väder. Men det finns ju inget dåligt väder enligt vissa förståsigpåare, bara dåliga kläder.

    Kram/Gilla

    1 juli, 2011 kl. 11:39

Kommentera

