Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Roligt sagt av barn

Stevie har så roliga saker barn sagt på sin blogg så jag var tvungen att få de på mejlen  för att lägga ut. Tack Stevie.

 

6 svar

  1. maskrosen

    Haha barn är underbara!! =)

    7 juli, 2011 kl. 04:58

  2. hahahahahaha underbart!! 🙂

    3 juli, 2011 kl. 08:27

  3. Haha, dom var ju underbara.

    2 juli, 2011 kl. 10:56

  4. Loove it 🙂
    Eller som min 6åriga guddotter sa när min mann skulle springa Göteborgsvarvet: ”Skall han bara springa ett varv?”

    2 juli, 2011 kl. 07:45

    • Hege: Jag håller med 🙂 bara ett är ju inget att komma med 🙂

      2 juli, 2011 kl. 10:44

  5. Hahaha! Underbara!

    sv: Ja, vi har GPs… Men nu blev jag lite förnärmad… 😉

    2 juli, 2011 kl. 07:25

Kommentera

