Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Begravningsöl eller champagne?

Filip åkte iväg på kollo i 2 veckor igår. Givetvis började jag gråta.

Gråt inte mamma. Det är ju bara i 2 veckor o så får du ju komma och hälsa på oxå

Vad han inte visste var att det var glädjetårar… Näevars jag kommer sakna honom enormt mkt fast det är skönt också o jag vet att han kommer att ha skitkul!

12 svar

  1. Dricka som dricka, fast jag hade valt champagnen 🙂

    8 juli, 2011 kl. 08:02

  2. Usch ja, vaccinationer är ingen hit!

    8 juli, 2011 kl. 03:32

  3. Hahaha…det dom inte vet mår dom inte dåligt av. Glädjetårar.Tokfia 🙂
    Sv:Hahaha…jag började inte ge paket först efter nio år. Jag ville vänta tills gummi bröllopet var bortgjort 😉
    Kram på dig!

    8 juli, 2011 kl. 03:11

  4. Han och DU behöver detta och som du säger. Kul kommer han att ha 🙂
    Kram

    8 juli, 2011 kl. 01:18

  5. nightmare

    och din son får ju semester från sin mamma 🙂

    8 juli, 2011 kl. 12:27

    • Nightmare: Tror du han behöver det? 🙂

      8 juli, 2011 kl. 04:59

    • nightmare

      japp 🙂

      8 juli, 2011 kl. 05:16

      • Nightmare: Hade du vart på närmare avstånd hade du insett att du tagit dig vatten över huvudet 😉 Och då menar jag bägge 😉

        8 juli, 2011 kl. 05:20

  6. Vad härligt! För er båda =)

    Kram

    8 juli, 2011 kl. 11:15

  7. Nu började jag osökt att tralla på den där sången; Hejsan morsan, hejsan stabben, här är brev från älsklingsgrabben… Var inte han på kollo? 😉
    Kantänka att det är lite bitterljuvt hej då på två veckor.
    Kram.

    8 juli, 2011 kl. 11:14

  8. Kan tänka mej att det är både skönt och sorgligt med paus från barnen. Kommer nog att känna likadant när vi åker på semester om några veckor utan hundar.

    8 juli, 2011 kl. 10:37

  9. haha vad rolig du är..ni får nog bra båda två 🙂

    8 juli, 2011 kl. 09:11

Kommentera

