Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Oväntat kanske eller inte…

Jag älskar Toni Holgersson. Har gjort det sen -90 så han har hängt med ett tag. Om ni lyssnar på musiken blir ni nog lite förvånade men jag har alltid sagt att jag är en allätare.. Han har så sexig röst o vilken ……..musik!!

 

 

Synd att inte ”Jag ger dig min morgon..” finns på tuben. Har kollat i flera år men min favvolåt finns inte. Han gör många bra tolkningar av Fred Åkerströms låtar.

 

 

 

8 svar

  1. Visst är han bra. kramiz

    9 juli, 2011 kl. 10:49

  2. Verkligen skön röst, lite Rickfors över honom. Har aldrig hört talas om honom förut 😉

    9 juli, 2011 kl. 06:58

  3. Känner igen låten och rösten men namnet ringer ingen klocka. Men visst lät det bra 🙂

    Kramisar

    9 juli, 2011 kl. 01:49

  4. Hmm…och jag har aldrig hört talas om honom.
    Men han hade en läcker röst.
    Kram!

    9 juli, 2011 kl. 08:28

  5. Underbar musik, precis sådan som jag gillar…fast jag är nog också mycket allätare!!! Håller med dig om hans röst! kramiz

    9 juli, 2011 kl. 07:47

  6. Gun

    Han är väl inte en favorit för mig, men jag gillar honom på något sätt, kanske mer personen då.

    Sv: Metallica är väldigt bra, jag är helt såld efter att ha sett dem på tv, men de andra tre banden som var med är inte min grej.

    8 juli, 2011 kl. 11:04

  7. Anonym

    sv: Litegrann är det väl nånting som måste mogna bort när valpen blir äldre. Fram tills dess får man helt enkelt försöka hitta sätt att lugna ner valpen när den hetsar upp sej, t ex genom att hålla fast tills den blir lugn. Man kan också försöka aktivera lite lagom med spårövningar och LUGNA lydnadsövningar, och försöka hålla alltför hetsiga lekar till ett minimum.

    8 juli, 2011 kl. 10:17

    • Anonym: Vad är lugna lydnadsövni gar?

      8 juli, 2011 kl. 10:25

Kommentera

