Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Bland de viktigaste klokord som finns!!

Det här är något som jag är lite av en expert på: att se det positiva i det negativa. Som en sämre wettextrasa är jag. Suger åt mig allt det bra i tillvaron för att överhuvudtaget orka med all skit som dyker upp…

7 svar

  1. Godmorgon i stugan! Tack för att du röstat men det blev ingen grill för mig. Kramiz

    12 juli, 2011 kl. 05:01

  2. Sv; Helt rätt, det är vi människor som letar reda på ”skatterna”. men hundarna lär sig också att leta, så det blir en rolig familjegrej då alla blir engagerade i att leta & hunden brukar vara den som löser problemen då den går på människovittring 🙂
    Vasse gooo 😀

    11 juli, 2011 kl. 11:58

  3. Å det skall du fortsätta att göra, underbart 🙂 Hittade en perfekt länk till dig 😀
    http://www.valptips.se/

    11 juli, 2011 kl. 04:33

  4. Ja, det där är baske mig klokord! För vad är perfekt? Den dagen du har allt du alltid drömt om = ett ”perfekt” liv. Vad finns det då kvar? Är det inte livet och strävan som är det perfekta i all sin operfekthet?! 🙂 Kram.

    11 juli, 2011 kl. 09:13

  5. Det är väl det man måste göra för att orka allt som händer runt en hela tiden…
    När jag hade det som värst, trodde jag att det var så alla hade det och tyckte inte det var så konstigt….

    Kram

    11 juli, 2011 kl. 08:08

  6. Underbar inställning du har!! Jag försöker alltid också att göra det och det finns ju så mycket so är positivt, fast ibland är det bara svårare att hitta det…
    Idag behöver jag DIN röst min vän!! Sista dagen att rösta på mitt foto!! Snälla!!! Kramiz!

    11 juli, 2011 kl. 06:31

  7. Det är rätta sättet att leva. Jag har svårt att förstå alla pessimister.

    Kram

    10 juli, 2011 kl. 11:38

Kommentera

