Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Snart skjuter jag både hunden o mjölbaggarna!!

Givetvis så ställde jag mjölpåsen i en påse i hallen. Har ju insett förut att det är bäst att gå o slänga dem direkt så man slipper det irritationsmomentet. Glömde det idag. Var mjöl i hela hallen..

8 svar

  1. HAHAHAHA jag dör..

    25 juli, 2011 kl. 01:05

  2. Hahaha! Förlåt att jag skrattar, men jag kan se scenen framför mig 😉

    Hoppas du blir av med ohyran! (Ja, baggarna, alltså 😉 )

    22 juli, 2011 kl. 11:58

  3. hehe.. Är helt övertygad om att Shabba hade väldigt roligt undertiden 😉

    Men tyvärr vet jag inte hur man blir av med såna små äckliga saker mer än att slänga ut ursprungskällan.

    Kramisar

    14 juli, 2011 kl. 09:41

  4. Men stackare…förstår att du är apgalen !!! så himla typiskt …

    14 juli, 2011 kl. 10:51

  5. Å´herrejösses…då hade du verkligen att göra ! Förstår din frustation men du kan bara skylla på dig själv…hehehe…Kramiz

    14 juli, 2011 kl. 04:54

  6. Såja, såja…lugn o fin nu…

    13 juli, 2011 kl. 11:36

  7. Ursäkta men jag måste bara skratta lite… hihihihi… såg framför mig synen av din hall…. och det var en rolig syn för den som inte behöver städa….
    Själv har jag en katt som tugger flippfloppar. Glömmer man ställa sina flippisar på en hylla högt upp så är Tuva där och tugger. Det går åt ett antal par per sesong, men vi blir bättre och bättre för varje sommar.

    13 juli, 2011 kl. 11:33

  8. Aj, aj, aj!

    Kram/Gilla

    13 juli, 2011 kl. 11:26

Kommentera

