Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Valpkurs!!

Var på valpkurs idag. Shabba visade inga som helst tecken på att vara överstimulerad tyckte han.

 Han är ju bara en valp..,sa han.

Så jag borde ha lyssnat lite bättre på alla er som sagt så. Jag är väl lite nojjig bara för att jag inte haft hund förut.

 

 

 

11 svar

  1. Valpar är som småungar…som käkat för mycket socker 😉

    21 juli, 2011 kl. 10:36

  2. Det har för min del varit lite si och så med bloggandet på sistone. Så därför har jag en fråga: Hur gammal är Shabba just nu? Är ju lite hundmänniska (jag, alltså – men kanske även Shabba?), men för att hänga med i hundsvängarna känner jag att jag måste uppdateras en aning …

    21 juli, 2011 kl. 09:36

  3. Det måste ha känts skönt att höra 😀

    17 juli, 2011 kl. 12:29

  4. Du kommer lära dig massvis och få jättebra tips från och med nu.. 🙂

    Kramisar

    17 juli, 2011 kl. 10:22

  5. Det kan inte vara lätt att veta. Speciellt då det är första gången. Tur att du har vänner och kursledare som du kan fråga.
    Kram på dig!

    17 juli, 2011 kl. 08:53

  6. ..lika snuskig fantasi som du…Ja, vi kan väl inte vara bloggsystrar för intet…(Ellis släktträd).

    Låt nu valpen vara valp 😉

    16 juli, 2011 kl. 11:32

  7. Fick du något bra tips ang mjölbaggarna??

    Sonen hade haft det underbart på kreta!!

    Tyvärr så kom han inte in på någon av de linjer han har sökt. Han står som reserv efter första intaget. Så jag hoppas det händer en del till nästa intag. Får hålla alla tummar och tår.

    Ha det bra,Vicki

    16 juli, 2011 kl. 09:55

  8. Skönt då att gå en valpkurs där du kan få råd och stöttning 🙂 Det ger så otroligt mycket både för hund och för ägare.
    Kram.

    16 juli, 2011 kl. 09:53

  9. Kerstin

    Vad Roligt. Som jag har skrivit förut så är han en helt normal valp. Valpar är vansinnigt jobbiga och ibland pest o pina. Men så är dom underbara och det bästa man kan ha. Ta det nu lugnt o låt valpen vara valp. Kommer säkert att gå jättebra. Kram

    16 juli, 2011 kl. 09:11

    • Kerstin: Nu har problemen börjat igen…

      24 juli, 2011 kl. 09:05

  10. Det är väl Du som ska lära Dig något på kursen,
    inte Din voffsing heller!
    🙂

    16 juli, 2011 kl. 07:42

Kommentera

