Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

En av de bästa dagarna i mitt liv..

..var när jag skiljde mig. Det enda som toppar är när jag födde barnen o jag tror inte att många tvivlar på sanningshalten i mina ord!!

4 svar

  1. Är ju tur att man lyckas göra nått bra ibland 😉
    Jag känner ungefär likadant….

    Kram

    3 augusti, 2011 kl. 07:43

  2. Helt sant! Man blir aldrig fullärd och tur är väl det. Det skulle blivit himla tråkigt annars 😛

    2 augusti, 2011 kl. 11:32

  3. Av de senaste inläggen att döma så är nog de flesta böjda att hålla med… 🙂

    2 augusti, 2011 kl. 11:01

    • Anders: Det tror jag med!! Kan du tänka dig att det fortfarande finns folk som på fullaste allvar tror att jag skulle kunna ta honom tillbaks. Tillåt mig hånskratta

      2 augusti, 2011 kl. 11:10

Kommentera

