Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Bröllop!!

Emelie o jag pratade lite om bröllop igår. Hon frågade  varför jag gifte mig.

– Ja mest var det för själva dagen i sig att få ha en brudklänning,festen,vännerna o presenterna. Vilket fick mig att tänka på min ”kära” bortgångna Farmor. Jo hon var mig kär men hon var aldrig ngn farmor för mig när jag var liten. Då var hon riktigt elak men sent ska syndaren vakna 🙂 Iaf så fick vib la en tvättmaskin av min mamma o pappa o då köpte min (snåla/roliga,håll i dig nu Anna)farmor ett paket

 

7 svar

  1. Hahaha! En perfekt present ju 😀

    7 augusti, 2011 kl. 05:25

  2. HAHA

    7 augusti, 2011 kl. 01:28

  3. Haha tanken som räknas? 😉

    7 augusti, 2011 kl. 12:56

  4. Det blev ju galet i förra kommentaren, så jag tar den en gång till:

    Bättre en liten present än ingen alls tänkte hon väl!

    Kram/Gilla

    7 augusti, 2011 kl. 11:25

  5. Bättre en liten present än ingen alls tänkte hon väl!

    Kram7/illa

    7 augusti, 2011 kl. 11:24

  6. ORKADE HON BÄRA DEN TUNGA PAKETEN
    🙂
    eller det vart inte en 10 kilos paket hon köpte?!

    Kram
    Stevie

    Fråga:
    Gifte Du Dig inte av kärlek också den där gången,
    eller var det olyksfall i arbetet som gjorde att Du tvingade honom till altaret?!
    🙂

    7 augusti, 2011 kl. 11:24

    • Steviie: Haha vad rolig du är. Hade jag gift mig av kärlek så hade jag varit en total idiot nu är jag bara en dum idiot 🙂 Det var faktis´kt ett stort paket hon köpte men ändå

      7 augusti, 2011 kl. 11:32

Kommentera

