Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Jag fick en överraskning idag!!

Gulliga Hege har skickat mig ett kort som hon scrappat själv. Och så fin text. Hon tyckte att jag behöver lite uppmuntran nu. Tack. Verkligen!! Precis vad jag behövde. Blev jätteglad när jag öppnade brevet. Tack än en gång.

 Ni som läser min blogg är så gulliga o omtänksamma på alla sätt o vis.

Kram på er

P.S Tyvärr har han som jag funderar på att skjuta 🙂 tuggat på min usb-kabel så jag kan inte lägga in ngt kort på det fina kortet. Shabba imponerade på mig i en minut eller 2 när jag sade åt honom att ligga kvar i köket medans en hantverkare var här o han gjorde det. Glädjen var kortvarig som sagt!! Fast man kan ju inte få allt o han bet honom inte iaf 🙂 Det gäller att se det positiva här med..

11 svar

  1. Babysteps.. 😉
    Det var ju bra att han lyssnade på dig först i alla fall 😉

    11 augusti, 2011 kl. 11:58

  2. Doggen kanske är svartsjuk på datorn, vill att ni går ut istället ! 😉

    10 augusti, 2011 kl. 12:48

  3. Ma

    Visst är de ena bråkstakar och kan ställa till med mycket. Men vad trist allt blir utan de. Hoppas Du får fler trevliga brev snart som piggar upp Dig. Det kan Du behöva…

    9 augusti, 2011 kl. 09:07

  4. Vad gulligt av henne 🙂
    ja du, dessa karlar 😉
    Tack för rösten.
    Kram

    9 augusti, 2011 kl. 08:58

  5. men va gulligt av henne att göra ett fint kort till dej,
    kramen

    9 augusti, 2011 kl. 08:18

  6. Lill grabben var ju hungrig & då smakar allt gott 😀 Sen är talesättet, ju mer saker en valp har sönder desto bättre hund 😀 😀 😀

    9 augusti, 2011 kl. 08:07

  7. Jag kan inte låta bli att le stort, men jag hade blivit vansinnig om Shabba hade bott i mitt hus! Det blir nog bättre med tiden får vi hoppas. Barn och valpar 😉 Kram

    9 augusti, 2011 kl. 07:31

  8. Duktig vovve! Eller? 😀

    (Förlåt om jag skrattar, men det är faktiskt lite underhållande. På riktigt 🙂 )

    9 augusti, 2011 kl. 07:13

  9. Va´ bra att du blev glad då 🙂 Riktiga brev i brevlådan brukar ha den effekten – ja om det inte är räkningar såklart….

    9 augusti, 2011 kl. 06:11

  10. Kan det vara godare med en USBkabel istället för en korv?

    Kram/Gilla

    9 augusti, 2011 kl. 05:57

  11. ja dom gör sina hyss :). hoppas allt är bra, nu börjar hösten snart, börjar bli kallare, trist, kram biggan

    9 augusti, 2011 kl. 04:46

Kommentera

