Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Ibland är jag hjärndöd. Kanske!!

Kanhända att jag missar vissa signaler tänkte jag på igår. Ni minns den där hantverkarn som var här?! Shabba började jucka när jag lekte med honom för att avleda ifrån alla verktyg. Såpass mkt har jag lärt mig att det är ett tecken på överstimulans så följdaktligen tog jag honom i famnen så han fick lugna sig. Han började gny o tycka synd om sig själv som de gör då o då säger hantverkarn

Jag tycker inte ett dugg synd om dig. Jag skulle gärna ligga där..

Eftersom jag är lite av en mästare på att kläcka såna saker så reagerade jag givetvis inte. Kanske han flörtade kanske inte o jag lär aldrig få reda på vilket eftersom jag inte svarade ngt (förutom att första gången fick jag sitta med Shabba i en kvart såhär) och inte kollade jag hans ögon heller. Är jag helt hjärnskadad eller inte?  Det händer lite då o då att jag får liknande kommentarer utan att reagera. Är det ett sätt för folk att flörta? Jag flörtar förvisso mkt men det är bara på skoj så därför säger jag både det ena o det andra men jag reagerar ju inte heller om folk säger ngt till mig. Jag kläcker så mkt dumt själv som bara är menat på skoj.. Jag trodde jag kunde konsten att flörta men NÄE det kan jag inte har jag kommit fram till. Ska jag fatta att ngn flörtar med mig får man nog slänga ett dussin rosor efter mig alternativt springa naken 🙂

17 svar

  1. Anonym

    Go for it, he wants you 😉 Hahah. Kom igen nu Charlotte det är en solklar invit,bjud honom på kaffe!!! Vi vill ha uppdateringar om detta!
    Go go go!

    15 augusti, 2011 kl. 11:27

    • Jo: Haha Uppdateringar lär dröja..

      3 september, 2011 kl. 09:32

  2. Nappar inte fisken, så nappar den inte – så enkelt är det! 🙂

    12 augusti, 2011 kl. 03:06

  3. Jaja, fast du har inte tid med sånt ändå just nu…fullt upp med den fyrbente charmören förstår jag! kramiz

    12 augusti, 2011 kl. 11:53

  4. Det lät ju helt klart som om han flörtade med dig. Men du kanske inte var intresserad. Man hör ju det man vill höra 😉

    Sv. Nepp.. Insane fick vara. Den är jag alldeles för feg för att åka!!
    Det blir inten hundvalp. Renoveringen tar alldeles för lång tid så vi hann inte med någon valp den här semestern. Kanske nästa..

    Kramisar

    11 augusti, 2011 kl. 11:56

  5. Ja jag kan tänka mig att Du slängde ut hunden och lät hantverkaren ligga och gny 🙂
    Eller slängde Du ut hantverkaren p.g.a oförskämdhet och tröstade vovven?!

    11 augusti, 2011 kl. 10:28

  6. HAHA meeeeeen du hade värsta flirtisen framför dig!

    11 augusti, 2011 kl. 04:29

  7. Ok, tänk im du missade mannen i ditt liv nu bara för att du inet var uppmärksam! Se till att få dit hantverkaren igen för sjutton!

    11 augusti, 2011 kl. 12:19

  8. Du får hitta på något mer som hantverkarn ska hjälpa till med och ta om det från början 🙂

    11 augusti, 2011 kl. 10:06

  9. Men Kloppan, det där var väl en solklar flirt, det såg till och med jag! 😆

    Kram pårej!

    11 augusti, 2011 kl. 08:51

  10. En klar flirt om än en försiktig sådan 🙂
    Lite kul syftningsfel där i början som jag fnissar lite åt. ”Shabba började jucka när jag lekte med honom (hantverkaren?) för att avleda ifrån alla verktyg” haha 😛

    10 augusti, 2011 kl. 09:49

    • Anders: Du tänker alldeles för snuskigt för ditt eget bästa 🙂

      10 augusti, 2011 kl. 09:57

      • Då får du väl sluta inspirera mig haha

        10 augusti, 2011 kl. 10:26

  11. Det var värst, slänga rosor eller springa naken. Då hade jag valt rosorna. Kramiz

    10 augusti, 2011 kl. 09:12

  12. Jag har verkligen aktat mig för myggen eller så gillar de mig inte i år. Har aldrig haft så lite myggbett som jag har dennna resan från norrland.

    Allt bra annars?

    Ha det bra,Vicki

    10 augusti, 2011 kl. 08:49

  13. Det där var en direkt invit 🙂 Till och med jag som är bakom flötet hängde med på vad han ville *asg* 😀 😀
    Kram på ré

    10 augusti, 2011 kl. 08:34

    • Ninz: Om du är bakom flötet vad tycker du jag är då 🙂 Samma som jag själv eller 😉

      10 augusti, 2011 kl. 09:23

Kommentera

