Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Hjälp!! Jag har en blivande psykopat hemma!!

Emelie börjar ju i 8:an nästa vecka så vi pratade lite om gymnasie,jobb o sånt.

– Ja jag ska gå på Ljunkan iaf sa hon.

Du kan ju inte välja linje efter skola sa jag. Vet du vad du vill bli då?

– Jag ska bli psykopat!!

Haha kan det vara psykolog eller psykiatriker tror ni 🙂

 

P.S Ursäkta att jag inte svarar på era kommentarer men det tar år att byta sida. Filips dator är döseg bara att få igång internet var en  bedrift!!

5 svar

  1. Hahaha! Underbart yrkesval 😀

    2 september, 2011 kl. 12:34

  2. Är det lite lugnare på dotterfronten? Allt väl med dig?

    19 augusti, 2011 kl. 08:41

  3. Hahahaha

    19 augusti, 2011 kl. 01:50

  4. Det var ju en läcker felsägning.

    Kram/Gilla

    14 augusti, 2011 kl. 08:01

  5. Om lilla Emelie ska bli psykopat,
    så beror det nog resan med hennes far!!
    🙂

    14 augusti, 2011 kl. 07:55

Kommentera

