Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Att få säga vad man tycker o tänker!!

Det är en viktig grundläggande demokratisk rättighet som vi förväntas ha. Tyvärr är det långtífrån sanningen ibland! Jag tycker att man i stort sett ska kunna säga det mesta men det finns vissa saker som berättigar ett ”straff”. Som igår t ex var jag lite upprörd för att en totalt harmlös kommentar jag gjort var bortplockad bara för att kommentaren jag besvarade var lite vassare. Men inte dum på ngt sätt så i mitt tycke var det en godtycklig radering. Skrev ett inlägg om det varvid hela tråden raderades. Antagligen pga att att jag skrev att moderatorerna bestod av sura bitterkärringar o gubbar. Ja det var ju ett ”personligt” påhopp som jag inte hade gillat själv så det ber jag om ursäkt för. Och om det var anledningen till att inlägget raderades så var det befogat!

Vi har inte bara ansvar för det vi säger o gör utan även för det vi INTE säger o gör!!

Och det värsta som kan hända nu är att jag blir avstängd som medlem. Det är ju inte som de gånger man riskerat att förlora jobbet!!

6 svar

  1. 21 augusti, 2011 kl. 12:03

  2. Det heter så fint att man får tycka. När man sen gör det, då får man på taffsen!
    Kramen

    17 augusti, 2011 kl. 07:54

  3. JAg fattar ingenting men det är iof inte nytt!

    16 augusti, 2011 kl. 10:15

  4. ja det är ju inte alltid man får säga vad man tycker, men du ber om ursäkt här, men jag tycker att åsikter måste man ju få ha, och alla tycker vi olika kram biggan

    16 augusti, 2011 kl. 02:05

  5. Dvärghundspossen

    Det verkar ofta som om det ska mycket till innan man blir avstängd… du är säkert medlem fortfarande.

    16 augusti, 2011 kl. 11:32

  6. Aj, aj! Ibland kan det vara bra att hålla tand för tunga.

    Kram/Gilla

    15 augusti, 2011 kl. 11:17

Kommentera

