Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dörrskylt!!

Då jag inte hittat ngn dörrskylt som jag víll ha så ”gjorde” jag en själv o beställde  på Skyltmax och om man visar skylten på sin blogg o hänvisar så får man en mindre dörrskylt gratis. Jag hoppas att jag kan få den summan i rabatt istället..

Hade velat ha en bild på en katt med vita konturer till vänster o en bild på en hund i vitt också till höger men det där med storlekar det är inte min grej alltså 🙂 Jag fattade inget kan jag säga o inte vill jag vänta på att ngn kommer o hjälper mig för när jag bestämt mig för ngt då ska det ske på direkten!!

6 svar


  1. 🙂

    29 augusti, 2011 kl. 08:05

  2. Haha impulsiv!

    22 augusti, 2011 kl. 07:10

  3. Super crazy bra skylt! 🙂

    21 augusti, 2011 kl. 10:58

  4. Kolla Din mail igen,
    ny bild black dog!
    🙂

    21 augusti, 2011 kl. 10:51

  5. Kolla Din mail!
    🙂
    Hoppas att Du har det godt!

    Kram
    Stevie

    21 augusti, 2011 kl. 10:09

  6. Tycker det var en bra skylt, då vet man vad man gör när man stiger över tröskeln. Kramiz

    21 augusti, 2011 kl. 09:20

Kommentera

