Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

The Walking Dead!!

Den gick ju på TV i våras men jag missade den. Tänkte flera gånger att jag skulle se den sedan den blivit så omskriven men jag missade. I somras hyrde jag den o så jäkla bra!! Så till alla er som missat världshistoriens bästa zombiefilm: HYR  DEN!!

 

 

P.S På nåder o hot om utebliven månadspeng har jag fått låna Emelies dator en stund ( Hon har kontantkort i sin om ni undrar varför hon förstörde min)

7 svar

  1. maskrosen

    Trailern va ju iaf bra så de får bli den ikväll. Tack för bra filmtips =) kram

    3 september, 2011 kl. 02:29

  2. Sv: När jag skriver ”gå fot” så menar jag som tävlingsmomentet fotgående, alltså att hon går vid vänster sida med bogen i höjd med min höft och tittar på mej hela tiden. Detta har jag lärt in genom att klicka och ge godis när hon av en slump hamnat till vänster om mej och tittat på mej, ända tills hon fattat galoppen. Men detta gör hon alltså bara korta stunder på kommando, när vi ska passera en gård med skällande hundar eller en större väg…
    När hon inte går fot på det vis jag beskriver ovan, så går hon inte så jättefint i koppel. Hon går väl hyfsat i halsband, där har jag stannat när hon dragit och gått framåt när kopplet blivit slappt, men har inte orkat vara helkonsekvent, och resultatet har blivit därefter… Oftast är hon antingen lös eller har dragsele på sej (när hon har dragselen sätter jag kopplet i ett baggen soft-belt runt höfterna, jag skulle inte orka hålla det i handen då).

    31 augusti, 2011 kl. 11:25

  3. Ma

    Jag har också missat den filmen.Men nu vet jag att den är sevärd. Skall ha i det åtanken nästa gång jag hyr film.
    Hoppas Du får ordning på Din egen dator snart….

    30 augusti, 2011 kl. 08:34

  4. Så du har inte fått ordning på din då ? Kramiz

    30 augusti, 2011 kl. 07:12

  5. Zombie-film? Näe, tror inte att det är något för mig 🙂

    30 augusti, 2011 kl. 05:17

    • krulli: dEN är skitbra. inte som standardfilmerna. se den o du kommer inte att ångra dig

      30 augusti, 2011 kl. 09:59

  6. Tack för tipset!
    Jag älskar sådana filmer 🙂
    Kramen♥

    30 augusti, 2011 kl. 04:07

Kommentera

