Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Min Vesna vem ska nu Väsnas?!

Igår  var sista jobbardagen för min jobbarkompis Vesna. Hon ska på prov flytta hem till Kroatien med sin man o yngsta barnet. Som tur är ville hennes två stora ínte följa med så även om de bestämmer sig för att stanna så lär hon ju komma hit på besök iaf. Gud vad jag kommer att sakna henne.

 Vem ska nu väsnas på Viggen, Vesna? Jag har ju skrivit förut att det finns en på jobbet med snuskigare humor än mig o det är denna här människan. Jag har lovat att inte skriva det på bloggen o det löftet har jag hållit fram till nu 🙂 Flyttar man utomlands då är alla löften man gjort prescriberade tycker jag 🙂 Då får man allt skylla sig själv 🙂 🙂

Det var min kära Vesna som sade när jag fick botoxinjektioner i händerna att jag skulle se till att få dem i ansiktet nästa gång 🙂 Hon som kommer o ”spankar” mig på rumpan bara för att jag inte reagerar. Har påtalat att det är för att jag inte är lesbisk 😉 Hon som alltid får med sig chokladtårtor hem för att sätta fart på äktenskapet.  En del kör med vad somhelst för att komma över en bit 🙂 Ja hon är verkligen en helt underbar person. Snäll o hjälpsam o ställer alltid upp + att  har samma taskiga humor som mig.

Vi kommer alla att sakna dig!! Lycka till!!

15 svar

  1. Får väl komma upp och bråka med Dig!
    🙂

    3 september, 2011 kl. 07:55

    • Stevie: Take youre best shot 🙂

      3 september, 2011 kl. 08:52

  2. Tänker alltid på Vesna när jag ska åka till Kroatien. De åren jag arbetade hos er…har jag bara roliga minnen från Vesna. (Hurra för henne som vågar säga vad hon tycker)Hoppas tarmen är snäll i Kroatien. Ha det gott .

    kram/Bodil

    3 september, 2011 kl. 06:49

    • Bodil: >Ja hon är sig själv som du o jag. Kram

      3 september, 2011 kl. 08:42

  3. Så trist att bli av med en sån bra arbetskamrat men nu har du ju bra anledning att åka till Kroatien då och då. Sängplats finns ju där 😉

    Kramisar

    3 september, 2011 kl. 01:31

  4. Trist att hon flyttar men nu kan du ju hälsa på henne i Kroatien…Där är väldigt fint! Kramiz

    3 september, 2011 kl. 10:06

  5. Verkar vara en underbar jobbarkompis. Kramiz

    2 september, 2011 kl. 08:56

  6. Åh vvad tråkigt när dom allra bästaste jobbarkompisarna slutar. Men du får se det positivt – nu kan du åka till Kroatien och våldgästa med all-inclusive 😉

    2 september, 2011 kl. 12:31

  7. Tråkigt att en sån pärla slutar. Må bra personer är bäst!

    2 september, 2011 kl. 12:13

  8. Tråkigt för er, men säkert kul för henne att prov bo där 🙂
    Kram

    2 september, 2011 kl. 08:53

  9. Anonym

    Kärra Charlotte!!!
    Jag kommer att sakna dig också väldigt, väldigt mycket.Jag för tacka dig för alla underbara stunder vi har haft tillsammans på jobbet. Du är en av de smartaste och kvickaste personerna jag har träffat under min 20 års långa vistelse i Sverige. Just nu käns det som att jag kommer att komma tillbaka snart men även om jag inte gör det kommer Sverige och Ni alla ha en stor plats i mitt hjärta. Jag älskar Er alla och önskar Dig ett liv utan mycket beskymmer för att Du är VÄRD det!!!

    2 september, 2011 kl. 08:32

    • Vesna: I love you. Tack för de orden om smartaste o kvickaste 🙂

      3 september, 2011 kl. 06:00

  10. låter väl bra för hennes del… var glad för hennes skull, ni är fortfarande vänner !!

    1 september, 2011 kl. 09:40

  11. Underbart med en sån jobbarkompis! Jag förstår att du kommer att sakna henne!!!

    Kram!

    1 september, 2011 kl. 08:48

  12. Jag önskar också lycka till samtidigt som jag förstår att du kommer sakna henne.

    1 september, 2011 kl. 08:01

Kommentera

