Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Äran kan man antagligen vinna!!

Hege vill att man ska hitta 5 fel här:

 

Jag hittade bara två: halvtomt glas och avsaknaden av en naken hunk 🙂 Hittar ni felen?

 

 

12 svar

  1. Citronen ska vara en lime.
    Limen (som helt felaktigt är en citron) ska sitta i flaskhalsen.
    Helt fel med is i ölen.
    Helt fel med glas. Drick ur flaskan, godare och man spar disk!
    Den saltade kanten saknas.
    HÄPP!
    🙂

    7 september, 2011 kl. 12:04

  2. Tror inte jag velat ha varken citron eller is i min öl och är det en drink så hade jag inte velat ha den i ett ölglas!
    Pirajorna lyfts över i ett annat akvarium…de lyftes med håv…heheh..Kramiz

    5 september, 2011 kl. 06:46

  3. Hmm, jag får fundera en stund och återkomma 😛

    4 september, 2011 kl. 08:56

  4. nä kan ej hitta dem jag heller kanske att det är is i glaset det brukar man väl inte ha till öl?kramen

    4 september, 2011 kl. 07:47

  5. Tyvärr har jag inte ögon för att hitta några fel!
    Kramen♥

    4 september, 2011 kl. 06:09

  6. saknar god mat och sällskap. ungefär som durå 🙂

    4 september, 2011 kl. 05:36

  7. Precis, hittade samma fel jag också.

    Svar: Precis, nu har de någonting att fundera över, hehe.

    4 september, 2011 kl. 04:55

  8. hahaha bra svar där..

    4 september, 2011 kl. 04:33

  9. Fel-fel-fel….
    Nej, der är såhär… Hunken satt hemma i Landskrona medan jag var i Stockholm. Jag saknade honom inte – men ville inte heller ha någon annan hunk…
    Glaset var halvtomat av den enkla anledning att jag upptäckte mitt misstag i tid…. För inte faan skall man ha isbitar (5st) i ett ölglas ??????
    Men tack för ett bra försök 🙂

    4 september, 2011 kl. 04:18

  10. Det står Falcon på glaset vilket är falsk reklam för innehållet
    Det är grogg i glaset
    Förmodligen urin i flaskan då det ej ser ut som öl
    Fotografen var påverkad därför är bilden också på sniskan
    Det saknas en pinup kortlek och medspelare till klädpoker,
    😦
    Såg Du, jag hittade 6 fel i bilden!
    🙂

    4 september, 2011 kl. 04:18

  11. Okej, av glaset att dömma är det varmt ute.
    För det första, det är ingen weissbier,
    Andra, att ha is i en öl är en förolämpning mot dom som bryggt den.
    Tredje, samma med citronen. Sen skiter jag i att någon trendig bartender runt Stureplan fått griller i huvudet.
    Fjärde Blir man så packad av det där blasket att man inte kan hålla kameran rakt bör man dricka saft när det är varmt.
    Femte, du sa det själv, var fan är hunken 🙂
    Kul att du är tillbaka. Har saknat dig.

    4 september, 2011 kl. 03:03

    • KajsaLisa: HHaha du tog alla då ) Tack. Kul att vvara tillbaks

      8 september, 2011 kl. 09:15

Kommentera

