Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

B is here

 

Eller den här

 

Kan inte bestämma mig för vilen jag tycker bäst om… Antagligen heaven and hell men Dio är inte dess sångare tycker jag

4 svar

  1. Jag är på ”S” som i SWEET & SAVATAGE, här en läcker sak med de sistnämnda

    🙂
    Hoppas att allt är bra med Dig!
    🙂
    Kram
    Stevie

    6 september, 2011 kl. 09:22

  2. Det bidde tydligen en blogg till

    5 september, 2011 kl. 06:28

  3. Ozzy är Black Sabbath. Har börjat lyssna på Terry Brock, suveränt bra sångare. Kramiz

    5 september, 2011 kl. 06:20

  4. Sabbath gillar vi 🙂

    Kram

    5 september, 2011 kl. 10:16

Kommentera

